חב"ד וברסלב הקימו את 'נקדימון' לתיירי אוקראינה

    יוסי אשר | צילום: אילוסטרציה No Comments on חב"ד וברסלב הקימו את 'נקדימון' לתיירי אוקראינה
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו מגיעה מאוקראינה הבשורה המשמחת המספרת על הקמתו של ארגון גג בשם 'נקדימון' שיתן בעז״ה מענה לכלל הצרכים והבעיות הפוקדות את התייר היהודי באוקראינה במשך כל השנה ובעיקר בימי ראש השנה. הארגון יתן מענה לאלו הבאים לפקוד את ציון רבי נחמן מברסלב באומן או לקברי צדיקים ברחבי אוקראינה, ולתיירים ואנשי עסקים השוהים במדינה.

    הארגון הוקם ע"י העסקנים הר"ר הלל כהן הי"ו מקייב יו"ר הצלה אוקראינה, והר"ר שמעון בוסקילה הי"ו איש 'מרכז ברסלב העולמי' באומן ובעל קשרים ענפים במועצה המקומית ובממשל האוקראיני.

    יחד עם הנסיון רב השנים שצברו והפקת הלקחים מטיפול במגוון רחב מאוד של תחומים שהמכנה המשותף ביניהם הוא הסיוע והעזרה לפרט והכלל.

    ארגון 'נקדימון' הוא בנשיאותם ועידודם של הרבנים הרב שלמה וילהלם שליח חב״ד ורבה הראשי של זיטומיר ומערב אוקראינה והרב שמעון טייכנר מחשובי וממשפיעי חסידי ברסלב ובסיועו של מר אנטולי שיינגייט מנהל הקהילה היהודית בקייב.

    לקראת ראש השנה תשע"ה הבעל"ט נערכים ב"נקדימון" להפתיע את הציבור באומן ולאחר תיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים והממשלתיים, יוצבו מוקדי ״נקדימון״ בשלושה נקודות מרכזיות באיזור הציון.

    1. רח' בילינסקי 6 (נקודת ההורדה וההעלאה של הנוסעים באוטובוסים). 2. רח׳ פושקינה 23 (ליד קרית ברסלב). 3. רח׳ פושקינה 10 (ליד חניון המיניבוסים של אומן אקספרס).

    יוקם קו טלפוני מאוייש 24 שעות ביממה לכל בעיה או צורך שישמש ״מוקד מרכזי לפניות הציבור״ ויטפל בבעיות ובצרכים של הפונים אליו, או יפנה אותם לגורמים הרלוונטיים או המוסמכים.

    בין השאר,"נקדימון" ירכז את הטיפול גם בתחומים אלו; מחלקת אבידות ומציאות/שמירת חפצים, נציגות הקונסוליה הישראלית לטיפול בעניינים קונסולריים או כאלו הדורשים את עזרת משרד החוץ הישראלי, פיקוח על כוחות השיטור והאבטחה, הצלה ורפואה, מודיעין, מערכת כריזה, דלפקים עבור סוכני הנסיעות ושירותים ציבוריים.

    כששני עסקנים פעילים העוסקים בצרכי ציבור רבות בשנים משלבים ידיים – הציבור מרוויח. ארגון חדש שמטרתו להקל ולסייע בידיו.



    0 תגובות